Administracija

DIREKTORĖ

Asta Januškevičiūtė

PAVADUOTOJA ŪKIO REIKALAMS

Lilija Skulskienė

PAVADUOTOJA UGDYMUI
Jurgita Jurevičienė

LOGOPEDĖ
Indrė Stravinskienė

Sekretorė

SEKRETORĖ

Ernesta Lukaitė

dijana

LOGOPEDĖ

Dijana Brazauskienė

KŪNO KULTŪROS PEDAGOGĖ

Karolina Vienažindytė

meninio ugdymo pedagogė

MENINIO UGDYMO PEDAGOGĖ

Nijolė Civilkienė

    • Darbo patirtis, tai matytų, regėtų, perskaitytų, girdėtų, darytų ir t.t. potyrių visuma, kuri priimant rimtus sprendimus ar paprastuose veiksmuose, tyliai atlieka savo darbą.

      Pritaikydama savo patirtį siekiu kurti ir turtinti aplinką, kuri orientuota į aktyvią vaikų veiklą, užtikrinti Įstaigos funkcionalumą, bendruomenės narių saugumą, ugdytinių ir darbuotojų poreikių tenkinimą.

    • Esu Jurgita Jurevičienė, direktorės pavaduotoja ugdymui Vilniaus Santariškių lopšelyje-darželyje. Esu baigusi edukologijos magistro studijas, turiu patirties priešmokykliniame ugdyme. Man, kaip mokytojai ekspertei, auginti laisvą, laimingą, kūrybingą mažą žmogų yra mokytojo profesijos esmė.

      Vaikas visuomet jaučiasi svarbus ir ypatingas, kai pastebi ženklus, kad jį mylime, gerbiame, išklausome, padrąsiname, kai juo pasitikime ir didžiuojamės, kad žinome ne tik jo trūkumus, bet ir išskirtinius gebėjimus, stipriąsias puses.

      Tad kviečiu visus bendrystei, kuri suartina savo veikla ir meile vaikams.

    • Esu logopedė Indrė Stravinskienė,baigusi logopedijos ir speciliosios pedagogikos bakalauro, socialinio darbuotojo magistro studijas. Turiu patirties su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais vaikučiais. Šiuo metu taisau ir šalinu 63 vaikų kalbos ir komunikacijos sutrikimus, mokant taisyklingo garsų tarimo, garsinės žodžių analizės ir sintezės, lavinant rišliąją kalbą, turtinant ir plečiant aktyvųjį žodyną. Rugsėjo mėnesį išsiaiškinu darželio vaikų turimus kalbos, kalbėjimo ir komunikacijos sutrikimus.Logopedines pratybas vedu 2-3 kartus per savaitę po 25 minutes individualių ir grupinių užsiėmimų metu.Mokau vaikučius:

      taisyklingai tarti garsus, 

      girdėti ir skirti garsus,

      pažinti raideles,

      kalbėti gramatiškai taisyklingais sakinukais, 

      pasakoti,sekti pasakas.

       

      Tel. Nr. 8685 07806

      DARBO LAIKAS

      PIRMADIENIS

      TREČIADIENIS

      KETVIRTADIENIS

      PENKTADIENIS

      8.00 –13.00

      8.00 – 18.00

      8.00 – 13.00

      8.00 – 17.30

      Pietų pertrauka 12.00 – 12.30

    • Sekretorė Ernesta Lukaitė

      Man atrodo aš pati net negalėčiau geriau apibūdinti savo požiūrio į gyvenimą negu tai padarė Antoine de Saint-Exupéry„maldoje“. Tad aš pasinaudosiu jo žodžiais ir jais pabandysiu pasakyti, kas man yra gyvenimas, ko aš siekiu ir kas aš esu…

      „Įtikink mane, kad svajonės nieko gero neduoda, vis tiek, ar svajočiau apie praeitį, ar apie ateitį. Padėk man kuo geriau atlikti šios dienos darbus ir suvokti, kad svarbiausia valanda yra dabar.

      Apsaugok mane nuo naivaus tikėjimo, kad gyvenime gali viskas klostytis sklandžiai. Padovanok man blaivų suvokimą, kad sunkumai, pralaimėjimai, nesėkmės, klaidos yra neišvengiami gyvenimo priedai, padedantys mums augti ir bręsti.

      Pasiųsk man reikiamos nuovokos, kad pataikyčiau tinkamą akimirką tinkamoj vietoj įteikti gerumo dovanėlę ar su žodžiais ar be jų.
      Išsklaidyk mano baimę pražiopsoti gyvenimą. Duok man ne tai, ko aš noriu, bet tai, ko man reikia. Išmokyk mane mažų žingsnelių meno.“

    • Esu Dijana Brazauskienė, logopedė metodininkė. Baigiau Šiaulių J. Janonio vidurinę mokyklą, o 1976 m. baigiau K. Preikšos pedagoginį institutą, kur įgijau logopedo-specialiojo pedagogo specialybę. Logopedinio darbo patirtį įgijau dirbdama su vaikais, turinčiais įvairių specialiųjų poreikių: neprigirdinčiais, silpnaregiais ir aklais, turinčiais intelekto sutrikimą, mišrų raidos ar kompleksinį sutrikimą, o dažniausiai – su vaikais, turinčiais kalbos ir kalbėjimo sutrikimų.

      Nuo 2019 m. esu vaiko gerovės komisijos (VGK) narė, bendradarbiaujant su kolegomis, sprendžiame vaikų ugdymosi sunkumų klausimus, nustatome pirminius specialiuosius ugdymosi poreikius. Atlieku kalbos tyrimus ir įvardinu kalbos ir kalbėjimo sutrikimus. Du kartus per savaitę vedu logopedines pratybas, rengiu grupines, pogrupines ar individualias kalbos ugdymo programas.

      Išlavėjusi vaiko kalba, įveiktas tarties sutrikimas – tai visų mūsų bendro darbo rezultatas. Ypač laukiu tėvų įsitraukimo ir bendradarbiavimo. Patinka matyti, kaip vaikas drąsėja, tampa labiau pasitikinčiu, augina savo galias, šypsosi. Patinka dirbti komandoje. Vaikai leidžia gyventi čia ir dabar, todėl ir dirbu čia.

    • Esu Karolina Vienažindytė, Santariškių lopšelio-darželio fizinio ugdymo pedagogė. Lietuvos sporto universitete baigiau kūno kultūros ir šokio specialybę bei sporto fiziologijos ir genetikos magistrą.

      Dirbant su vaikais mano pats didžiausias tikslas priimti juos tokius kokie jie yra. Suteikti džiaugsmo jų vaikystei, judesį paversti žaidimu, kuris jiems keltų teigiamas emocijas.

    • Esu meninio ugdymo pedagogė. Šį darbą dirbu daugiau kaip 20 metų :). Man svarbu, kad muzikinė veikla darželyje būtų smagi, dinamiška, įvairi, naudinga ir reikalinga augančiam žmogui. 

      Gilindamasi į pažangiausias pasaulio pedagogų sukurtas muzikos teorijas, siekiu savo darbe atrinkti įdomiausius, naudingiausius, patraukliausius muzikinio ugdymo būdus, metodus, formas.

      Esu baigusi J. Tallat-Kelpšos muzikos mokyklą, VPU universitetą, turiu magistro laipsnį, šeimoje auga 3 vaikai. Esu Vilniaus miesto ikimokyklinio meninio ugdymo tarybos narė.